Известие

Collapse
No announcement yet.

146цата ми не върви...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 146цата ми не върви...

    Колеги, имам проблем с количката.Тя е 120 коня TS, но няма вървежа на такава мощ.Проблема се явява в това, че дори след здраво натискане до края на педала на газта колата не наема ... все едно се чуди.Така ..отворих капака и опитах ръчно да подам газ и забелязах, че след като се натисне се чува някакво странно "всмукване" ... не знам на въздух или на какво, но се чува.. след това вече идва звука от двигателя.Не знам от какво е, но не само, че не наема като за 120 коня, а и от както стана така, колата звучи по друг начин.. по шумна е... все едно двигателя се мъчи, но нещо му пречи да покаже пълния си потенциал.... Помагайте
    sigpic
    Cruizin' down the streets in my one-four-six

  • #2
    тука трудно ще ти кажем нещо конкретно отиди на диагностика да ти проверят ламбда,дебитомер ако след като я изцедиш значи катализатора е запушен
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

    Comment


    • #3
      Звучи ми като да смуче въздух от някъде-скъсан маркуч към дросела или пукнат всмукателен колектор но трябва да се види на газоанализ каква смес дава
      счупена филтърна кутия също е сред заподозрените
      Last edited by Tedo; d.m.y г., 23:56.
      Video meliora proboque deteriora sequor.

      Comment


      • #4
        Чакай да фърля бобеца.....да,така.Тва всмукване ако не идва от ултраспортен китайски филтър пробвай да намериш от къде се чува и от къде ти смуче въздух.Качи си го за всеки случай и на диагностика или пробвай с друг дебиЛомер.

        Comment


        • #5
          На работещ мотор почни да разтягаш и свиваш всмукателните пътища, и ако се промени работата на мотора, дори за части от секундата, значи си имаш спукване. Мотай с изолирбанд или сменяй. А па те 1.6-тичките не вървят принципно
          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
          BMW 328i

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
            На работещ мотор почни да разтягаш и свиваш всмукателните пътища, и ако се промени работата на мотора, дори за части от секундата, значи си имаш спукване. Мотай с изолирбанд или сменяй. А па те 1.6-тичките не вървят принципно

            Моя 1.6 вървеше е , колега... затова ми направи впечатление, че сега отказва.. не казвам, че е голяма бегачка, но Opela на баща ми, който е 75 коня върви повече..
            sigpic
            Cruizin' down the streets in my one-four-six

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Ruro Покажи съобщение
              Моя 1.6 вървеше е , колега... затова ми направи впечатление, че сега отказва.. не казвам, че е голяма бегачка, но Opela на баща ми, който е 75 коня върви повече..
              Еее начи верно огледай всичко за пукнатини...или ако не си уверен в действията си, я закарай да я видят. Щото този невървеж може да доведе нещо лошо след себе си, ако не му обърнеш внимание навреме.
              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
              BMW 328i

              Comment


              • #8
                Всяка кола при рязко ръчно подаване на газ леко се зачудва, но за кратко. Иначе може и дебитомера да си заминава. Моя понякога влиза в "мързелив" режим и при подаване на газ има едно замисляне и леееко по-бавно ускорява, но пък на другия ден работи идеално???...

                Та така, ако можеш да пробваш с друг дебитомер, преди да купуваш каквото и да е, ще е най-добре.
                Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                Mazda 6 2.3 2005
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Същия проблем го имам и аз. Когато взех колата, макар че не е 120 коня, вървеше пъти по-добре. И звука й беше друг. И днес когато един Голф с 90 коня и димящ ауспух ме подмина като малка гара се вбесих. Закарах я на диагностика и ми даде грешка в ламбда сондата, оправиха я момчетата и се усети малка разлика, но нищо съществено. Не ще и не ще просто. :/
                  Alfa Romeo 156 1,9JTD '00 - настоящата
                  Alfa Romeo 145 1.4TS '98 - бившата
                  Opel Vectra 1.8 '97 - другата бивша

                  Comment


                  • #10
                    Малко развитие по темата, надявам се да помогне и на колегата със 146-цата.
                    След безброй диагностики, ремонти, смяна на части и най-вече хвърлени пари буквално на вятъра, отидох до един сервиз, който се намира на 2 крачки от нас (чудно защо само там не бях ходил) и момчетата вързаха колата с компютъра. Излезе ми същата грешка в ламбдата, както и грешка в температурния датчик (при студен или загрял двигател температурата беше -33 градуса по целзий разбираш ли). След което с един спрей (мисля че почистващ или не съм сигурен точно) понапръскаха тук-таме, оставиха я малко така и я запалих. От сервиза ми казаха, че трябва малко да я изпъвам за да се изчисти системата, така и направих, и вече 2 седмици без абсолютно никакъв проблем. Все едно се качвам в нова кола, нищо общо със състоянието и преди това. Решението беше толкова лесно, че чак ме е яд за парите дето ги хвърлих преди това.
                    Ама здраве да е
                    Alfa Romeo 156 1,9JTD '00 - настоящата
                    Alfa Romeo 145 1.4TS '98 - бившата
                    Opel Vectra 1.8 '97 - другата бивша

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kostov_sl Покажи съобщение
                      Малко развитие по темата, надявам се да помогне и на колегата със 146-цата.
                      След безброй диагностики, ремонти, смяна на части и най-вече хвърлени пари буквално на вятъра, отидох до един сервиз, който се намира на 2 крачки от нас (чудно защо само там не бях ходил) и момчетата вързаха колата с компютъра. Излезе ми същата грешка в ламбдата, както и грешка в температурния датчик (при студен или загрял двигател температурата беше -33 градуса по целзий разбираш ли). След което с един спрей (мисля че почистващ или не съм сигурен точно) понапръскаха тук-таме, оставиха я малко така и я запалих. От сервиза ми казаха, че трябва малко да я изпъвам за да се изчисти системата, така и направих, и вече 2 седмици без абсолютно никакъв проблем. Все едно се качвам в нова кола, нищо общо със състоянието и преди това. Решението беше толкова лесно, че чак ме е яд за парите дето ги хвърлих преди това.
                      Ама здраве да е

                      Мерси, колега за мнението.Аз я закачих на компютър и се оказа ламбда сондата... сега всичко е наред и колата доста прилично си върви
                      sigpic
                      Cruizin' down the streets in my one-four-six

                      Comment

                      Working...
                      X